Detta är ett simpelt blogginlägg

01.06.2018

Vi männsikor är olika. Min vän C är en praktiker som både tänker och agerar praktiskt. Han förstår inte min idévärld och det är okej. Det är okej att vi tänker olika. Ändå blir jag förvånad ibland över hur något jag sagt kan tolkas så. 

Ibland blir han arg för att jag inte är tydlig. Jag ändrar mig ju hela tiden. Och det gör jag. Jag kunde ju dra DID-kortet, men det gör jag inte, för även jag som mig ändrar mig. Förresten så förstår han inte riktigt vad DID går ut på heller, så det kortet hade ändå inte hjälpt i detta sammanhang. Jag tänker att det är okej att vara olika. Vi behöver ju inte bli som varandra. Våra missförstånd har dock fått mig att grunna på om det bara är jag som hamnar i sådana situationer eller om det är ett problem som någon anna kan känna igen?

© 2018 Mina jag & Mig - En alldeles vanlig blogg
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång